Administratieve Duizendpoot Gezocht
Werken bij Centurion Beveiliging!
Zoek je een baan met veel verantwoordelijkheid?
Een werkgever waar je wel gewaardeerd wordt?
Wij bij Centurion zijn op zoek naar jou!
Een rots in de branding
Als professionele administratief medewerker bij Centurion ben je de spil van onze operationele processen.
Deze functie valt onder de afdeling office support en noemen wij de Servicedesk van Centurion.
Je zorgt voor een naadloze coördinatie, communicatie en uitvoering van de mobiele surveillance.
Je werkt niet voor Centurion, Je bent Centurion!
Verantwoordelijkheden
Verantwoordelijkheden:
– Coördineren van dienstoverdrachten en controleren van operationele materialen.
– Effectieve communicatie met interne teams en surveillanten.
– Beheren van alarmmeldingen en afhandelen volgens protocollen.
– Toezicht houden op de uitvoering van gepland werk en taken.
– Beheren van inkomende e-mails en verzoeken voor extra werkzaamheden.
– Uitgifte van voertuigen, sleutels en coördinatie van surveillanten.
– Bijhouden van nauwkeurige administratie en rapportage.
– Fungeren als Sterpost en gebruik van communicatietools.
– Ondersteunen bij personeelsplanning en vervanging bij ziekte.
– Bijdragen aan continue verbetering van operationele processen.
Hoe ziet jouw dag er uit?
Je gaat werken vanuit het kantoor van Centurion aan De Flinesstraat 2, 1114 AL Amsterdam.
Google maps
De dag van de Servicedesk | ||
9.00 | Begin de dag goed met koffie | |
9.15 | Overleg met collega’s over lopende zaken | |
10.00 | E-mail en Teams bijwerken | |
11.00 | Melding aannemen en de surveillance aansturen | |
12.00 | Sleutel beheer | |
13.00 | Lunch | |
14.00 | Verder met sleutelbeheer | |
15.00 | Dossierbeheer | |
15.30 | Alles klaarzetten voor de avonddienst | |
Administratie | ||
17.00 | Afsluiten en vol energie naar huis | |
Wat vragen wij van jou?
– Minimaal MBO-diploma in Assistant Business Services (niveau 4) – 25724 of een relevante facilitaire opleiding.
– Uitstekende vaardigheden in het werken met Office 365 en moderne communicatie tools.
– Sterke organisatorische vaardigheden met een scherp oog voor detail.
– Effectieve communicatievaardigheden om samen te werken in een dynamisch team.
– Proactieve en oplossingsgerichte houding, zelfs onder druk.
– Bekendheid met beveiligingsprotocollen is een pluspunt.
Wat bieden wij jou?
We bieden een concurrerend salaris ( € 40.560 bruto per jaar obv fulltime) met groeimogelijkheden op basis van prestaties.
Daarnaast kun je rekenen op een dynamische werkomgeving, moderne faciliteiten en een informele bedrijfscultuur die gericht is op samenwerking en groei.
Ben je enthousiast geworden en wil je meer weten?
Vul het formulier in en we nemen contact met je op!